پنجره دوطرفه در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Double sided window-1
Double sided window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.


محاسبه قیمت پنجره دوجداره کار دشواری است.. زیرا نمی‌توان محاسبه آن را با چیزی مثل کابینت مقایسه کرد و یک قیمت مشخص ارائه داد. از طرفی موقعیت اقتصادی ما به نحوی است. که قیمت‌ها دائماً در حال نوسان هستند و باید آن را بر اساس تغییرات روز محاسبه کرد. اما می‌توانیم پارامتر‌هایی را به شما عزیزان معرفی کنیم که بر اساس آن قیمت پنجره‌های دوجداره تعیین می‌شود.

نوع شیشه در قیمت نهایی تأثیرگذار است.. آیا نیاز به شیشه‌های دوجداره یا سه جداره دارید؟ قطعاً هر چقدر ضخامت شیشه بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. علاوه بر این می‌توان به رنگی یا ساده بودن شیشه‌ها نیز توجه کرد و تأثیر آن را بر قیمت بررسی کرد.

upvc ماده‌ای است. که از مواد و مشتقات نفتی تولید می‌شود. قبل از آنکه این ماده وارد مرحله تولید شود به صورت یک پودر سفید قابل مشاهده است.. اما این پودر بعد از اتمام مراحل تولید پنجره دوجداره، تبدیل به ماده‌ای کاملاً سخت، مقاوم و مستحکم خواهد شد. است.حکام این مواد موجب می‌شود که به عنوان یک متریال‌ایده‌آل برای ساخت انواع پنجره دوجداره upvc، درب دوجداره و&#; معرفی شود. بسیاری از افراد درب و پنجره یو پی وی سی را به عنوان درب و پنجره ضد آب نیز می‌شناسند. زیرا به هیچ عنوان آب و رطوبت به درون بافت و کلاف آن نفوذ نمی‌کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن