پنجره دوطرفه در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Double sided window-1
Double sided window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..


شما در هنگام انتخاب و خرید پنجره‌های دوجداره، قادر هستید پروفیل آن را به رنگ دلخواه خود سفارش دهید. رنگ‌های متداول در تولید پروفیل شامل سفید با پوشش اکریلیک، سفید و لمینت شده، روکش لمینت یک طرفه طرح چوب و پوشش لمینت دوطرفه می‌باشد. به طور معمول رنگ پروفیل از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. و شامل گارانتی بلندمدت می‌شود. لازم به ذکر است. که برای محافظت از پروفیل، اقدام به چسباندن برچسب مخصوص بر روی آن می‌کنند که بعد از اتمام نصب پنجره باید اقدام به برداشتن برچسب کنید.

اگر به فکر صرفه‌جویی در مصرف انرژی هستید توصیه می‌کنیم از پنجره دوجداره یو پی وی سی است.فاده کنید. این پنجره‌ها به دلیل ساختاری که دارند به عنوان عایق حرارتی نیز شناخته می‌شوند و از ورود و خروج هوا به منزل جلوگیری می‌کنند. عایق بودن این پنجره‌ها فقط محدود به انرژی نیست بلکه از آن‌ها به عنوان عایق صوت و رطوبت نیز یاد می‌شود. اگر در یک محیط شلوغ مانند مرکز شهر زندگی می‌کنید و صدا‌هایی مانند بوق زدن ماشین‌ها شما را آزار می‌دهند می‌توانید از پنجره‌های یو پی وی سی است.فاده کنید.

امروزه در اغلب ساختمان‌ها از درب و پنجره دوجداره است.فاده می‌شود. این نوع از درب و پنجره‌ها علاوه بر مزایایی که دارند باعث جذاب‌تر شدن جلوه ساختمان نیز می‌شوند. به همین دلیل اغلب افراد ترجیح می‌دهند برای تکمیل دیزاین و زیباتر شدن نمای ساختمان از پنجره دوجداره و درب upvc نیز است.فاده کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران