پنجره فایبرگلاس در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fiberglass window-1
Fiberglass window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


خوشبختانه مزیت‌های پنجره‌های UPVC فایبرگلاس به اندازه‌ای زیاد است. و از نظر سطح کیفی در آن از است.انداردهای لازم است.فاده شده است. که معایبی به جز هزینه بالاتری که نسبت به سایر پنجره‌ها باید پرداخت کرد دیده نمی‌شود. البته همین گران بودن بعدها در صرفه جویی میزان انرژی بازخورد مثبت دارد. پس اگر به دنبال پنجره خوب برای خانه  یا محل کار خود هستید و می‌خواهید از بهترین امکانات برای آسایش و امنیت خود و اعضای خانواده‌تان است.فاده کنید پیشنهاد می‌دهیم حتما از پنجره‌های UPVC فایبرگلاس است.فاده کنید.

پنجره های کشویی هم مانند پنجره های کرکره ای برای بهینه سازی فضا است.فاده می شود. برخی از قسمت های خانه برای است.فاده از پنجره های بزرگ و باز بیش از حد کوچک است.. بهینه سازی انرژی پنجره های فایبرگلاس کرکره ای و پنجره های کشویی از لحاظ عایق سازی و تهویه مشابه است..

تکتم کوثری ادبیات انگلیسی و معماری خوانده. اما کاش هنر میخواند! تکتم خیلی باسلیقه و منظم هست. مترجمی زبان، ترجمه و کار با فتوشاپ از مهمترین کارهایی است. که تکتم در طور روز انجام میدهد. ساز مورد علاقه خانم کوثری پیانو است. و در نواختن آن دستی بر کلاویه دارد! تکتم به حوزه دکوراسیون و چیدمان محیط بسیار علاقه داره و با هارمونی رنگ بسیار آشناست. حوزه مد و زیبایی و فشن، از توانمندی های تکتم هست. تکتم قریحه خاصی به طراحی داخلی خانه و دکوراسیون داره و گهگاهی نقاشی نیز می‌کشد. تکتم کتاب‌های متعددی در حوزه هنر، روانشناسی، ادبیات، دکوراسیون داخلی و رنگ شناسی خونده و در کل علاقه خاصی به امور مربوط به خانه دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه