پنجره فایبرگلاس در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fiberglass window-1
Fiberglass window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 


این طرح، شامل پنجره های فایبرگلاس مشکی است.، یک مدل در حال افزایش محبوبیت در هر نوع خانه که در عین مدرن بودن، کلاسیک نیز به شمار می آید. شما می توانید پنجره ای با نمای داخلی سفید و نمای خارجی سیاه داشته باشید یا پنجره ای با قاب سیاه در داخل و خارج انتخاب کنید.

","is_desktop":,"is_mobile":,"icon_color":"","icon_rgb_color":",,","channel_type":"Instagram","custom_image_url":"","order":"","pre_set_message":"","is_use_web_version":"","is_open_new_tab":"","is_default_open":"","has_welcome_message":"","chat_welcome_message":"","qr_code_image_url":"","mail_subject":"","channel_account_type":"personal","contact_form_settings":[],"contact_fields":[],"url":"https://www.instagram.com/chehelsotoninfo","mobile_target":"_blank","desktop_target":"_blank","target":"_blank","is_agent":,"agent_data":[],"header_text":"","header_sub_text":"","header_bg_color":"","header_text_color":"","widget_token":"ddeda","widget_index":"","click_event":""},{"channel":"SMS","value":"+","hover_text":"SMS","svg_icon":"

پنجره های کشویی هم مانند پنجره های کرکره ای برای بهینه سازی فضا است.فاده می شود. برخی از قسمت های خانه برای است.فاده از پنجره های بزرگ و باز بیش از حد کوچک است.. بهینه سازی انرژی پنجره های فایبرگلاس کرکره ای و پنجره های کشویی از لحاظ عایق سازی و تهویه مشابه است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس