پنجره محوری در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Pivot window-1
Pivot window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


از نظر امنیتی نیز پنجره های محوری عملکرد بسیار مناسبی را دارند. از آنجا که لولا در مرکز قرار گرفته است.، شکستن قفل یا شیشه و ورود به داخل ساختمان بسیار سختتر است.. که با است.فاده از شیشه های چند جداره می‌توان حتی ایمنی آن را افزایش داد.

پنجره های دوجداره محوری با دوام بوده و در برابر خوردگی و رطوبت هوا مقاومت بالایی دارند. راه های نگهداری از آن بسیار آسان است. و موادی که برای ساخت این پنجره‌ها مورد است.فاده قرار می‌گیرد، رطوبتی را جذب نمی کنند و مقاومت بالایی در برابر اسیدها و آلکالوئیدها از خود نشان می‌دهند. زاویه این پنجره ها قابل تنظیم بوده و در حالت نیمه باز از ایمنی کافی برخوردار می باشند.

این درب و پنجره ها در سایزها و ابعاد متفاوت و متنوعی عرضه می‌شوند و قابل تولید هستند. علاوه بر آن می توان این درب و پنجره های دوجداره محوری را در طرح های هندسی تولید کرد. علاوه بر این از نظر عایق سازی این پنجره ها همانند پنجره های بازشو عایق بندی می شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه