پنجره هوشمند در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Smart window-1
Smart window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


این ماده در مدت زمانی در حد چند دقیقه قادر به سوئیچ کردن میان دو حالت است.، ماده قبلی چند ساعت زمان نیاز داشت تا بتواند سوئیچ کند. برای تولید این ماده، محققان از مهندسی نانو ساختار ها است.فاده کردند، به گونه ای که ماده نهایی بتواند نور مرئی را عبور داده اما از عبور مادون قرمز جلوگیری کند.

از جمله کاربردهای تکنولوژی شیشه‌های هوشمند، است.فاده از آن در طراحی داخلی منازل، هتل‌ها و شرکت‌ها است.. این شیشه‌ها کاربرد بسیاری در طراحی داخلی بسیاری از دفاتر و مشاغل مانند مطب، رستوران، کافی شاپ، فرودگاه، آرایشگاه، نمایشگاه، داروخانه، سینما، اماکن مقدس، گل فروشی، است.ودیو و آژانس مسافرتی دارد.

تکنولوژی شیشه های مات شونده در پنجره دوجداره، تاثیر قابل توجهی بر رو‌ش‌های معماری داخلی و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی داشته است.. در این قسمت به بررسی مزایای است.فاده از پنجره دوجداره هوشمند با شیشه مات شونده می‌پردازیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه