پنجره‌ کامپوزیتی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Composite window-1
Composite window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


با توجه به اینکه پنجره های قدیمی اختلالاتی ایجاد می کردند و به طور کامل پاسخگوی توقعات مشتریان نبودند، این سبک از پنجره های کامپوزیت شکل گرفت. این نوع پنجره های تلفیقی با کاربرد آلومینیم دوام پنجره های قدیمی را ایجاد کرده اند.پنجره هایی که با تکنولوژی روز به صورت دو جداره ساخته شده اند. دو قسمت تشکیل دهنده آن بعد از مونتاژ به هم اتصال پیدا می کنند.

کامپوزیت از نظر مفهومی به معنای ترکیب است.. به عبارت دیگر در ساخت این در و پنجره ها دو یا چند متریال ترکیبی به کار گرفته می شود به گونه ای که بدون اینکه واکنشی با هم ایجاد کنند، ساختار اولیه خود را حفظ می کنند.. این نوع از پروفیل ها معایب و نقصان هایی که پروفیل های قبلی داشتند را ندارد و در کنار بهبود عملکرد کمترین درصد خطا را خواهد داشت.

خصوصیات عایق داخل چوب به این صورت است. که بیشتر گرما را در خود نگه میدارد و خانه شما را به خانه ای گرم و راحت تبدیل میکند. در حقیقت پنجره های کامپوزیت به ویژه در اقلیم های سرد مانند سوئد و کانادا از محبوبیت خاصی برخوردارهستند که همانطور که تصور می کنید عایق کاری ضروری است.!



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری