پنجره کلنگی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Klangi window-1
Klangi window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..


قیمت پنجره های کلنگی با توجه به نوع پروفیل و برند یراق آلات متغییر می باشد. هر چه پروفیل بهتری است.فاده کنید، قیمت تمام شده شما پایین تر است.. همچنین یراق آلات است.فاده شده در گروه صنعتی درساوین برای کشور های آلمان و ترکیه می باشد. عایق بندی پنجره های تولید شده توسط مجموعه ما در بالاترین سطح است.اندارد قرار دارد. توجه داشته باشید که گروه صنعتی درساوین تولیدات خود را بر اساس الزامات فنی و است.اندارد های سطح کشور انجام می دهد. پس از پایان پروژه و تحویل آن به مشتری می توانید ضمانت نامه کتبی دریافت کنید. با این ضمانت نامه خیالتان بابت پروفیل و یراق آلات و حتی نصب مطمئن باشد و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

یراق کلنگی پنجره دوجداره ، بیشتر برای پنجره های کوچک داخل حمام و سرویس های بهداشتی است.فاده می شود. است.فاده از یراق کلنگی پنجره امکان بازشدن پنجره تا زوایه محدودی را داده و از بازشدن و افتادن لنگه پنجره جلوگیری می کند . به نوعی ، یراق کلنگی شامل یراق نگه دارنده لت پنجره می باشد.

پس هنگام خرید پنجره هایی که از سمت چپ یا راست باز می شوند توجه ویژه داشته باشید که به مشکل نخورید. پنجره های کلنگی کشویی نوع سوم می باشند. در این مدل از پنجره ها قابلیت باز شدن در هر دو حالت لولایی و کشویی را دارا می باشند. قیمت یراق آلات این مدل از دو مدل فوق بالاتر می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری