پنجره کلنگی در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Klangi window-1
Klangi window-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


در این محصول می توان از دستگیره پنجره دوجداره و یا چفت انگشتی فنری است.فاده کرد. در پنجره هایی که امکان دسترسی به آن ها کم است.، بهتر است. از چفت موشکی یا فنری است.فاده شود. مزیت این یراق نسبت به دستگیره، بسته شدن پنجره با فشار لنگه می باشد. با فشردن لنگه ضامن بصورت فنری پایین رفته و چفت می شود.توجه داشته باشید که با دو نوع یو پی وی سی و ترمال بریک می توان این نوع از پنجره را ساخت اما

در صورتی که بخواهیم از یراق کلنگی سرویس برای ابعاد بزرگ تر از ۵*۵ سانتی متر است.فاده کنیم باید به جای انگشتی یا قفل کلنگی از اسپانیولت تک حالته است.فاده نمود و به جای زدن یک بازویی حتما از دو بازویی برای نگه داشتن لنگه است.فاده نمود.

پنجره دوجداره کلنگی و پنجره سایبانی، دارای بازشوی لولایی بر روی محور عمودی است. که می تواند از پایین به بالا و یا بالا به پایین باشد. پنجره های کلنگی و سایبانی در کشور های غربی رایج ترند، اما در سال های اخیر در بسیاری از ساختمان ها در کشور ما نیز است.فاده می شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه