خدمات و سرویس درب پارکینگ در شرق تهران

parking door-1
parking door-2



محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.


فروشگاه اینترنتی شرکت نوتاش صنعت بهترین بستر برای خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز شما در ایران است.. &#;اصل بودن کالا ، &#;گارانتی بازگشت&#; ، &#; ارسال سریع&#; و &#;مشاوره تخصصی&#; از ویژگی های مهم و اساسی در نوتاش از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد. نوتاش سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر