خدمات و سرویس درب پارکینگ در شرق تهران

parking door-1
parking door-2



شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


چوب یکی از موادی است. که به دلیل زیبایی، از آن در ساخت انواع درب‌های پارکینگ است.فاده می‌شود. البته چوب است.حکام پایین‌تری در مقایسه با فلزات دارد و به همین دلیل نمره قابل قبولی در بحث ایمنی و امنیت نمی‌گیرد. ولی با تلفیق چوب و فلز می‌توان درب‌هایی را طراحی کرد که هم زیبا باشند و هم از نظر است.حکام بهتر عمل کنند.

درب پارکینگ جنوبی از نظر عملکردی تفاوتی با سایر درب‌های پارکینگ ندارد و می‌توان آن را در طرح‌های مختلف خریداری کرد. برای خرید درب پارکینگ جنوبی به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است. به‌صورت دو لنگه باید تا عبور و مرور اتومبیل و افراد از آن به راحتی انجام شود.

افرادی که علاقه‌مند به ظاهر پرزرق و برق برای درب ورودی یا پارکینگ هستند، ممکن است. به سراغ درب‌های فرفورژه بروند. این درب‌ها که معمولا از جنس آهن و فولاد ساخته می‌شود، دارای نقش و نگارهای زیبایی هستند که می‌تواند به بهتر شدن نمای ساختمان کمک کند. همچنین یکی از ویژگی‌های این نوع درب‌ها آن است. که امکان دید از داخل و بیرون ساختمان را فراهم می‌کنند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر