خدمات و سرویس درب پارکینگ در شرق تهران

parking door-1
parking door-2



وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.


مهمترین مزیت درب پارکینگ آهنی، است.حکام بالا و برقراری امنیت است.. این ویژگی در مورد درب‌های پارکینگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.. درب‌های فلزی در طرح‌های زیبا و متنوعی ساخته می‌شوند که با انواع نماها سازگاری دارند. همچنین امکان سفارشی‌سازی آنها به‌طور کامل وجود دارد که این موضوع هم یکی از دلایل محبوبیت این نوع درب‌ها به شمار می‌رود.

درب‌های آهنی دارای انواع مختلفی هستند و می‌توانند به‌صورت تک‌لنگه، دولنگه و حتی سکشنال یا بالارونده ساخته شوند. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های ساختمان و یا طبق سلیقه خودتان، یکی از انواع درب‌های آهنی را برای خرید انتخاب کنید. توجه داشته باشید که درب‌های آهنی باید به دقت ضدزنگ و رنگ بخورند تا هم زیبایی و هم دوام آنها افزایش یابد.

یکی از مزایای اصلی درب‌های پارکینگی آن است. که ظاهری مدرن و امروزی به ساختمان‌ها می‌دهند. این درب‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند و می‌توان بر اساس سلیقه یا ویژگی‌های ظاهری ساختمان، مناسب‌ترین درب را برای آن انتخاب کرد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر