فروش درب پارکینگ در شرق تهران

parking door-1
parking door-2



بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 


درب پارکینگ می‌تواند از مواد مختلفی مانند چوب، آهن، آلومینیوم، فایبرگلاس و &#; ساخته شود. بنابراین درب‌های پارکینگی را می‌توان بر اساس جنس‌شان به انواع مختلفی تقسیم کرد. اما یک نوع دسته‌بندی دیگر هم وجود دارد که بر اساس عملکرد این درب‌ها صورت می‌گیرد. در این دسته‌بندی، درب‌های پارکینگی به انواع برقی، سکشنال، لولایی، ریلی و &#; تقسیم می‌شوند. در زیر هر کدام از این درب‌ها را به‌طور جداگانه بررسی کرده و اطلاعات کاملی را درباره آنها ارائه خواهیم کرد.

مجموعه ما مفتخر است. با کادری مجرب و با تکیه بر دانش و تجربه در طراحی، تولید و اجرای انواع درب و پنجره های فلزی و دوجداره UPVC، چهارچوب و فریم انواع حفاظ و نرده، پله پیچ دوبلکس، درب ضدسرقت، فلاشینگ روی دیوار و تمامی سازه های فلزی در خدمت مشتریان گرامی باشد

در این مقاله گفتیم که درب‌ها از حیث جنس به انواع مختلفی مانند آهنی، است.یل، آلومینیومی، چوبی، فایبرگلاسی و &#; تقسیم می‌شوند. طبیعتا هر کدام از این جنس‌ها دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند و با در نظر گرفتن مزایا و معایبی که دارند، می‌توان از آنها در موارد مختلف است.فاده کرد. اما 



( فروش ) های دیگر