خدمات و سرویس درب پارکینگ در شهر جدید اندیشه

parking door-1
parking door-2



با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


پارکینگ‌ها یکی از مهمترین بخش‌های هر ساختمان هستند که امکان عبور و مرور افراد و ماشین‌ها را به‌راحتی فراهم می‌کنند. یک درب پارکینگ مدرن باید بتواند به‌طور خودکار و بدون دخالت انسان، نزدیک شدن خودرو یا افراد را تشخیص بدهد یا اینکه با زدن یک دکمه روی ریموت، از راه دور باز شود. از سوی دیگر، درب پارکینگی باید امنیت بالایی هم داشته باشد، در غیر این صورت، حتی افراد ناشناس می‌توانند بدون اجازه وارد ساختمان شوند.

یکی از مزایای اصلی درب‌های پارکینگی آن است. که ظاهری مدرن و امروزی به ساختمان‌ها می‌دهند. این درب‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند و می‌توان بر اساس سلیقه یا ویژگی‌های ظاهری ساختمان، مناسب‌ترین درب را برای آن انتخاب کرد.

برای ساخت درب پارکینگ، گاهی از پروفیل و ورق‌های است.یل است.فاده می‌شود. یکی از مزیت‌های اصلی این نوع درب‌ها، زیبایی خیره‌کننده آنهاست. در ضمن درب پارکینگ است.یل در برابر زنگ زدن نیز مقاوم است. و در محیط‌های مرطوب، گزینه مناسب‌تری در مقایسه با آهن به شمار می‌رود. از ترکیب است.یل با سایر متریال‌ها مانند شیشه، چوب و &#; می‌توان به طرح‌های زیبا و چشم‌نوازی هم دست پیدا کرد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر