فروش درب پارکینگ در شهر جدید اندیشه

parking door-1
parking door-2



البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


برای ساخت درب پارکینگ، گاهی از پروفیل و ورق‌های است.یل است.فاده می‌شود. یکی از مزیت‌های اصلی این نوع درب‌ها، زیبایی خیره‌کننده آنهاست. در ضمن درب پارکینگ است.یل در برابر زنگ زدن نیز مقاوم است. و در محیط‌های مرطوب، گزینه مناسب‌تری در مقایسه با آهن به شمار می‌رود. از ترکیب است.یل با سایر متریال‌ها مانند شیشه، چوب و &#; می‌توان به طرح‌های زیبا و چشم‌نوازی هم دست پیدا کرد.

به ساختمان‌هایی که حیاط آنها در قسمت پشت ساختمان قرار گرفته باشد، ساختمان جنوبی می‌گویند. معمولا در این ساختمان‌ها، برای حیاط (یعنی همان بخش جنوبی ساختمان) نیز یک درب ماشین‌رو در نظر می‌گیرند که اصطلاحا به آن درب پارکینگ جنوبی گفته می‌شود.

گروه امنیتی ایمن صنعت با بیش از سال سابقه به عنوان طراح ، مشاور و مجری انواع سیستم های نظارتی با بیش از پروژه موفق انجام شده در تهران و کرج و حومه در زمینه تولید و نصب و راه اندازی انواع کرکره برقی اتومات ، دوربین مداربسته ، درب های اتوماتیک : شامل جک درب پارکینگ ، درب شیشه ای سکوریت ، راه بند ، درب ریلی و همچنین دزدگیر اماکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.



( فروش ) های دیگر