فروش درب چوبی مغازه در بومهن

The wooden door of the shop-1
The wooden door of the shop-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


درب ضد سرقت خوب از یک سری مهمترین و اصلی ترین اجزا تشکیل و تهیه شده است. که شما نیز می توانید در خرید این محصول، به این آیتم ها توجه لازم و ویژه ای را داشته باشید. از مهمترین این اجزا در یک در ضد سرقت خوب می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

وقتی به دیزاین سایر مغازه ها نگاه میکنیم , متوجه این موضوع می شویم که اکثرا برای زمینه فعالیت دیگری طراحی و ساخته شده اند و جا برای بروز رسانی و ارتقاع دارند . برخی نیز هر بخش از مغازه خود را به سبکی متفاوت تزئین کرده اند که در کل باعث گیجی و سردرگمی مشتری می شود .

وقتی به دنبال درب چوبی هستید که بدون مشکل در برابر پارگی و مقاوم هستید ، درب های فلاش هسته ای چند لایه گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. با است.فاده از الگوهای ریز چوب ، این درها برای است.فاده در فضای داخلی و داخلی به خوبی کار می کنند.



( فروش ) های دیگر