مشاوره و اجرا درب چوبی مغازه در بومهن

The wooden door of the shop-1
The wooden door of the shop-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.


احتمالاً درهای هلندی را به عنوان گزینه رفتن به اصطبل می شناسید. این سبک به عنوان تقسیم بندی حساب می شود و به کاربران پیشنهاد می دهد فقط نیمه بالایی را بدون باز کردن نیمه پایین باز کنند. می توانید بگویید که قسمت بالای درب می تواند مانند یک پنجره عمل کند. این درب ها به دلیل سبک تقسیم شده ، به جای سه نوع است.اندارد درب دیگر ، به چهار لولا احتیاج دارند.

همواره یکی از سیاست های شرکت دریس است.فاده از نیروهای متعهد و متخصص می باشد و این یکی از ویژگی های شرکت چوب صنعت دریس می باشد که مشتریان ما از آن به نیکی یاد می کنند. پس از سفارش درب ضد سرقت کارشناسان ما حداکثر ظرف مدت ساعت به محل نصب اعزام می شوند و در صورتی که فضای مناسب برای درب در نظر گرفته شده باشد و نیاز به تخریب نباشد، درب ضد سرقت ظرف مدت یک ساعت نصب می شود.

وقتی به دنبال درب چوبی هستید که بدون مشکل در برابر پارگی و مقاوم هستید ، درب های فلاش هسته ای چند لایه گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. با است.فاده از الگوهای ریز چوب ، این درها برای است.فاده در فضای داخلی و داخلی به خوبی کار می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر