مشاوره و اجرا درب چوبی مغازه در شهر جدید اندیشه

The wooden door of the shop-1
The wooden door of the shop-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید


گروه صنعتی عرشیا در با هدف تولید انبوه ،راه اندازی و افتتاح گردید موسس این کارخانه براساس تجربه ودانش در زمینه تولید درب و صنعت چوب برنامه های خود را بر ایجاد کارخانه ای تخصصی وحرفه ای قرار داد وهمواره است.فاده مستمر از کارکنان فنی وکارشناسان را که از پارامترهای اساسی حضور موفق در بازارهای بین المللی است. به طور جدی دنبال می نماید .

نکته قابل توجه در مورد درب های روکش دار این است. که می توانند برای انواع محیط ها کار کنند. اگر یک دهانه باریک مانند درب های ورودی دارید ، می توانید یک صفحه تکی برگ داشته باشید. برای موارد گسترده تر ، می توانید به جای آن از طرح دو برگ است.فاده کنید.

وقتی به دنبال درب چوبی هستید که بدون مشکل در برابر پارگی و مقاوم هستید ، درب های فلاش هسته ای چند لایه گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. با است.فاده از الگوهای ریز چوب ، این درها برای است.فاده در فضای داخلی و داخلی به خوبی کار می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر