مشاوره و اجرا درب FRP در شهر ری

FRP door-1
FRP door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


کارخانه ما عمدتاً در تحقیق، توسعه و تولید درب های FRP و پروفیل های PVC مشغول است..ما متر مربع کارگاه تولید است.اندارد، مجموعه های کامل تجهیزات قالب گیری پیشرفته FRP با خروجی سالانه در، مجموعه خطوط PVC برای پروفیل های مختلف PVC و غیره داریم. ما سری کامل محصولات داریم و می توانیم تحویل سریع دهیم.

استیل و سایر متریال های فلزی به دلیل کارایی بالا سالهاست در ساخت درب ساختمان مورد است.فاده قرار میگیرند. این متریال گزینه ای مناسب برای درب های داخلی و خارجی ساختمان محسوب میشود.درب است.یل میتواند توپر یا توخالی باشد. است.یل جایگزین خوبی برای چوب شده است. و به طور گسترده در ساخت فریم های درب و پنجره مورد است.فاده قرار میگیرد. این فریم ها در مقایسه با فریم های چوبی مقرون به صرفه تر هستند.

شرکت الماس ریس تار یکی از پیشرو ترین تولید کننده درب و پنجره FRP از سال است.. نوآوری و کیفیت در ساخت ما را یکی از نام های قابل اعتماد در صنعت درب و پنجره FRP ساخته است.. این شرکت با بهره &#;گیری از متد تحقیق و توسعه روز دنیا و همچنین نیروهای متخصص همواره خود را با تغییرات بازار هماهنگ کرده و سعی در حفظ کیفیت و به روزرسانی پیوسته محصولات خود دارد. متخصصان با تجربه ما، به عنوان تولید&#;کننده، تامین&#; کننده طیف گسترده&#; ای از درب و پنجره دو جداره می&#; باشند. تنوع رنگ محصولات تولید شده، زیبایی منازل و محیط کار شما را به ارمغان می&#; آورد. همچنین طراحان ما قادرند تا رنگ محصولات را مطابق با نظر و سلیقه شما آماده سازند. با است.فاده از درب&#; های FRP تولید شده توسط گروه صنعتی الماس ریس تار نه تنها زیبایی بلکه کیفیت را تجربه کنید. مقاومت در برابر خوردگی حشرات، ضد آب و آتش بودن، عایق هوا، وزن سبک ، مقاومت و است.حکام بالای محصولات منجر به افزایش کیفیت و صرفه &#;جویی در هزینه&#; های شما می&#; گردد و محصولی ماندگار برای شما به ارمغان خواهد آورد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر