فروش درب HDF در بومهن

HDF door-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


مجموعه درکو در سال در نازی آباد تاسیس شد. با تلاش پی در پی مدیران این مجموعه پس از گذشت سال به یکی از معروف ترین تولید کنندگان درب های چوبی، درب های ضد سرقت، انواع قفل و دستگیره، کابینت های چوبی و … در ایران تبدیل شد. هم اکنون این مجموعه با است.فاده از دستگاه پیشرفته و تمام اتوماتیک توانسته تا نیاز های مردم را رفع کند.

HDF نوعی تخته فیبر است. که به روش خشک تولید می شود و چگالی آن بالای ۸ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. ورق HDF در پشت و روی تخته های چوبی پرس می شود. در کارخانه های تولید کننده درب، ورق HDF را به وسیله دستگاه ممبران با PVC نیز روکش می کنند.

شرکت آرون صنعت پارس هوتن پس از سال ها کسب تجربه و فعالیت مستمر در حوزه تهیه و تامین ادوات ساختمانی در حال حاضر مفتخر است. به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان اقلام مورد نیاز شرکت های انبوه سازی با تولید انواع محصولات درجه یک و با کیفیت جایگاه خود را در بازار ساخت و ساز کشور مستحکم کرده است..



( فروش ) های دیگر