فروش درب HDF در پردیس

HDF door-1
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


بر خلاف نوع قبلی در این درب ها فضای خالی وجود داشته و به صورت یک چهارچوب می باشد. که این روکش های اچ دی اف را روی آن ها قرار می دهند. در این فضای خالی برای است.حکام بیشتر شبکه بندی تشکیل داده اند. و آن را به صورت لانه ی زنبور درآورده اند. ممکن است. جنس این شبکه ها چوب یا مقوا باشد. این درب ها زیاد سنگین نبوده و نسبت به درب قبلی از است.حکام کم تری برخوردار است.. باید بدانید که برخی از تولید کنندگان در این درب ها برای پر کردن آن ها از پشم سنگ یا یونولیت است.فاده می کنند. این درب ها، با این پوشاننده ها می توانند عایق بسیار خوبی برای سر و صدا و حتی گرما و سرما باشند.

شرکت چوب صنعت دریس با هدف نوآوری در تولید محصولات متنوع و قابل رقابت با شرکت های تولیدی مشابه جهت تامین نیازهای مشتریان در زمینه تولید انواع درب های چوبی و کابینت در سال تاسیس گردید، تا بتواند در تلاقی تجربه و تخصص کنار هم خلاقیت و نوآوری نوین را با ارائه محصولات جدید در این صنعت به شما مشتریان گرامی عرضه نماید.

گروه صنعتی عرشیا در با هدف تولید انبوه ،راه اندازی و افتتاح گردید موسس این کارخانه براساس تجربه ودانش در زمینه تولید درب و صنعت چوب برنامه های خود را بر ایجاد کارخانه ای تخصصی وحرفه ای قرار داد وهمواره است.فاده مستمر از کارکنان فنی وکارشناسان را که از پارامترهای اساسی حضور موفق در بازارهای بین المللی است. به طور جدی دنبال می نماید .



( فروش ) های دیگر