مشاوره و اجرا درب UPVC در شهر ری

UPVC door-1
UPVC door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


UPVC ماده اولیه ساخت پروفیل در و پنجره های مدرن می باشد که مخفف کلمات Unplasticised Poly Vinyl Chloride است. این ماده نوعی ترموپلاست متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام می باشد که در فرآیند تولید آن مواد ضربه گیر، ضد احتراق، پرکننده، کمک کننده روان کننده های داخلی و خارجی و رنگ های صنعتی نیز به دو ماده اصلی اضافه شده و ماده جدید که دارای خواص شیمیایی و فیزیکی بوده و غیر پلاستیکی است. بدست می آید.

عبارت  UPVC  (Unplastic Poly Vinyl Chloride) به نوعی ترمو پلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام گفته می شود.  پروفیل یو پی وی سی که در ساخت پنجره های دوجداره مورد است.فاده قرار می گیرد از مواد مختلفی تشکیل می گردد که با توجه به مقدار مصرفی آنها در این محصول کیفیت پروفیل یو پی وی سی متفاوت می باشد.

درب و پنجره به دلیل حائل بودن بین فضای بیرونی و داخلی هر ساختمان نقش بسزایی در میزان مصرف از انرژی را به خود اختصاص داده است. و عایق کاری مناسب در این بخش از هر ساختمان مانع از اتلاف انرژی شده و در نهایت آسایش ساکنان ساختمان را در پی خواهد داشت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر