تولید و ساخت دريل افقي شيشه در شهر جدید اندیشه

Horizontal glass drill-1
Horizontal glass drill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.


رونیکس، برندی بین‌المللی در زمینه فروش انواع ابزارآلات است. که با تنوع محصولی بی‌نظیر، به متنوع‌ترین برند بازار ابزار ایران تبدیل شده‌است. در حال حاضر ابزارآلات رونیکس در ایران و کشور دیگر تولید و به سرتاسر جهان عرضه می‌شود.

مرکز مشاوره و فروش تخصصی ابزار آلات تیچه در سال ۸ کار خود را آغاز نموده.ما همواره بر اساس اصل (فروش پایان ماجرا نیست.شروع یک تعهد است.) کار کرده و خواهیم کرد.در تمام مراحل مشاوره – انتخاب – خرید و پشتیبانی کالا در کنار شما هستیم.



( تولید و ساخت ) های دیگر