فروش دریل ستونی در بومهن

column drill-1
column drill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


قطعه روی میز قرار گرفته‌ است. یا با است.فاده از دست نگه ‌داشته شده و یا در محل با گیره نصب و محکم شده ‌است. سپس میز را تا مته ‌ای که در سه نظام قرار دارد، بالا می‌ آوریم. سرعت چرخش مته معمولاً با مجموعه‌ ای از تسمه‌ های پله‌ ای که در سر وجود دارد، کنترل می‌شود. بعضی از دریل های ستونی سطح بالا ( مانند نووا ووییجر) از موتور های سرعت-متغیر است.فاده می‌کنند. جداول سرعت متعددی به صورت آنلاین در دسترس هستند که به شما کمک می‌کنند تا بر اساس قطعه و اندازه مته، دریلی که از آن است.فاده می کنید، سرعتی را که نیاز دارید تعیین کنید.

انواع دسته‌بندی دریل ایستاده یا ستونی بر روی یک سطح ثابت مانند میز یا یک گوشه از کارگاه قرار می‌گیرند و دارای بخشی به نام کله‌گی هستند که تسمه و فلکه دستگاه در آن قرار گرفته است.. دو فلکه‌ی داخلی دریل یکی به الکتروموتور و دیگری به محور دستگاه وصل است. و در نهایت هر دو از طریق تسمه به هم متصل شده و به این ترتیب حرکت از موتور به محور منتقل می‌شود.

دریل ستونی M پیشرو توسعه صنعت ایرانیان درمرحله اول توضیحاتی را در مورد دریل ستونی M ارائه کرده که در ادامه به آن میپردازیم دریل ستونی M پیشرو : دریل ستونی M نیز از پایین ترین مته تا مته را میتوان بر روی آن سوار کرد ولی تا مته سه نظام خور بوده و […]



( فروش ) های دیگر