فروش دریل ستونی در شرق تهران

column drill-1
column drill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


انواع دسته‌بندی دریل ایستاده یا ستونی بر روی یک سطح ثابت مانند میز یا یک گوشه از کارگاه قرار می‌گیرند و دارای بخشی به نام کله‌گی هستند که تسمه و فلکه دستگاه در آن قرار گرفته است.. دو فلکه‌ی داخلی دریل یکی به الکتروموتور و دیگری به محور دستگاه وصل است. و در نهایت هر دو از طریق تسمه به هم متصل شده و به این ترتیب حرکت از موتور به محور منتقل می‌شود.

با توجه به اینکه دریل‌های ستونی در دو نوع رومیزی و زمینی تولید می‌شوند بنابراین قبل از خرید نوع دریل مد نظرتان را انتخاب کنید. دریل‌های زمینی به دلیل وزن بالا قابل حمل نیستند اما از قدرت و ظرفیت بالایی برخوردار می‌باشند. دریل‌های رومیزی سبک و قابل حمل بوده و برای کارهای نه چندان بزرگ مناسبند.

حرکت دریل ستونی با وجود یک سیستم به نام اسپیندل صورت میگیرد. در دریل های ستونی، مته بر روی سه نظامی که در انتهای اسپیندل قرار دارد، نصب می شود و حرکت آن به صورت عمودی و به وسیله یک دسته دوار کنترل می شود. این سیستم باعث میشود تا دقت بالا در حین کار با دریل ستونی تضمین شود و درصد خطا به طور قابل توجهی کاهش یابد.



( فروش ) های دیگر