فروش دریل ستونی در شهر جدید اندیشه

column drill-1
column drill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


در بین صنایع تاسیسات، ساخت و ساز و کشتی سازی، میتوانید دریل ستون مغناطیسی پیدا کنید. آنها میز یا ستون مرکزی ندارند. بجای آنها یک پایه الکترومغناطیسی قدرتمند وجود دارد. دریل ستونی مغناطیسی خریداری کنید و آن‌ را روی میله I ، فولاد ورقی و فولاد سازه دیگر قرار دهید. سپس آهنربا را روشن کنید و دریل در محلش حتی رو به بالا و پایین حالت خود را حفظ می‌کند. فقط! زیر دستگاه، در جهتی که نیرو خارج می‌شود، نایستید به این دلیل که آنها زمانی که ممکن است.، باید یک محدوده ایمنی داشته باشند.

حرکت دریل ستونی با وجود یک سیستم به نام اسپیندل صورت میگیرد. در دریل های ستونی، مته بر روی سه نظامی که در انتهای اسپیندل قرار دارد، نصب می شود و حرکت آن به صورت عمودی و به وسیله یک دسته دوار کنترل می شود. این سیستم باعث میشود تا دقت بالا در حین کار با دریل ستونی تضمین شود و درصد خطا به طور قابل توجهی کاهش یابد.

دریلهای ستونی با فاصله ستون تا مرکز سه نظام (شعاع) اندازه گیری می‌شوند، دو برابرخواهند شد (قطر). به عبارت دیگر، چه قطری از دایره بزرگ می‌تواند روی دریل ستونی تنظیم شود؟ این قطر، قطر دوران دریل ستون خوانده می‌شود. یک مدل رومیزیِ معمولی ممکن است. با سنجش تا اینچ تنظیم شود. این یعنی تا اینچ بین ستون و مرکزِ لقمه دریل، لقی وجود دارد. مدل کفی ممکن است. اینچ باشد پس می‌تواند اینچ لقی داشته باشد.



( فروش ) های دیگر