فروش دریل مگنت در بومهن

Magnetic drill-1
Magnetic drill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.


موتور جزء اصلی دریل مغناطیسی است.. کاربرد دریل مگنت در صنعت با توجه به کیفیت موتور مشخص ‌می‌شود. موتور به کار رفته در دریل‌های مگنت اغلبDC  است. توان خروجی موتور بسته به توان مورد نیاز برای سوراخکاری از وات تا وات متغیر است.. یک سوراخ با قطر بیشتر به موتور قدرتمندتری نیز نیاز دارد. موتور مورد است.فاده در مگنت دریل‌ها توانایی چرخش ساعت و خلاف جهت عقربه‌های ساعت را دارد.

دستگاه پروموتک دریل پایه مغناطیسی (mag base) چندمنظوره با مخلوطی مورس MT است.. این دستگاه مجهز به سیستم حفاظت از اضافه بار موتور و جعبه‌دنده مکانیکی با قابلیت تنظیم سرعت مداوم است. که در دو محدوده سرعت کار می‌کند. همچنین می‌توان آن را به همراه پایه گردان swivel base) )درجه‌ای در قالب مدل پروموتک سفارش داد.

خرید دریل مگنت در برند های مختلف وارداتی و اورجینال به همراه فروش انواع قطعات یدکی مورد نیاز شما. انواع دریل مغناطیسی در برند های بی دی اس (BDS)، جپسون (Jepson)، پروموتک (Promotech)، اف ای پاور تولز (FePowertools)، ایبن اشتاک (Eiben Stok)، رونیکس، مهر، مومن، محک، توسان و … را با بهترین قیمت بازار از ما بخواهید.



( فروش ) های دیگر