فروش دریل مگنت در شهر ری

Magnetic drill-1
Magnetic drill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


فروش مستقیم انواع دریل مگنت و سایر محصولات  صنعتی به صورت واردات بی واسطه  از کشورهای آلمان، هلند، لهستان، ایتالیا، بلژیک، جمهوری چک، انگلیس، فرانسه و آمریکا ، امارات و ترکیه و سایر نقاط اروپا و طراحی و ساخت پایه مگنتی های ساخت ایران در برند های مختلف حوزه تخصص ماست.

این نوع محصول معمولاً به واسطه کاربری راحت خود بسیار معروف است. و خواهان بسیار زیادی دارد. کار با دریل‌های خودکار بسیار راحت است. و برای انجام کار با آن‌ها شما نیاز به فشردن یک کلید دارید تا کار به صورت خودکار انجام شود. است.فاده از این نوع دریل باعث می‌شود تا شما در کمترین زمان با کمترین هزینه کار خود را انجام دهید و لذت ببرید.

دستگاه پروموتک دریل پایه مغناطیسی (mag base) چندمنظوره با مخلوطی مورس MT است.. این دستگاه مجهز به سیستم حفاظت از اضافه بار موتور و جعبه‌دنده مکانیکی با قابلیت تنظیم سرعت مداوم است. که در دو محدوده سرعت کار می‌کند. همچنین می‌توان آن را به همراه پایه گردان swivel base) )درجه‌ای در قالب مدل پروموتک سفارش داد.



( فروش ) های دیگر