فروش دریل مگنت در پردیس

Magnetic drill-1
Magnetic drill-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 


در دنیای امروز انسان‌ها برای راحتی در کار خود همواره دست به ابداعات جدیدی زده‌اند. این ابداعات در صنعت کاربرد ویژه‌تری دارند؛ زیرا در صنایع همواره کار ، پیچدگی و دشواری های خود را به همراه داررد. دریل‌ها از آن دسته مواردی هستند که کارایی بسیار زیادی در صنعت به واسطه کاربری راحت خود دارند. در این مقاله به معرفی یکی از این دریل‌ها که در صنعت فولاد نیز کاربرد دارد با نام

آربور به عنوان نگهدارنده مته یا چاک روی دریل مغناطیسی قرار دارد که به موتور متصل است.. نوعی گیره است. که برای اتصال مته‌ها از آن است.فاده ‌می‌شود. به طور عمده دو نوع چاک در کاربرد دریل مگنت در صنعت وجود دارد. آربور یا چاک‌های دستی و اتوماتیک که بسیار سریع بسته ‌می‌شوند.

موتور جزء اصلی دریل مغناطیسی است.. کاربرد دریل مگنت در صنعت با توجه به کیفیت موتور مشخص ‌می‌شود. موتور به کار رفته در دریل‌های مگنت اغلبDC  است. توان خروجی موتور بسته به توان مورد نیاز برای سوراخکاری از وات تا وات متغیر است.. یک سوراخ با قطر بیشتر به موتور قدرتمندتری نیز نیاز دارد. موتور مورد است.فاده در مگنت دریل‌ها توانایی چرخش ساعت و خلاف جهت عقربه‌های ساعت را دارد.



( فروش ) های دیگر