خدمات و سرویس دریل‌ها در شهر جدید اندیشه

Drills-1
Drills-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


از مزایا دریل برقی می توان به عدم نیاز آن‌ها به باتری و یا از دست دادن زمان برای شارژ باتری دانست. همچنین وزن مناسبی دارند و می توانند برای طولانی مدت مورد است.فاده قرار بگیرند. علاوه بر این برای سوراخ کاری انواع سطوح نیز می توان از این دریل است.فاده کرد. داشتن سیم و نزدیک بودن شما به منبع برق می تواند از معایب دریل برقی باشد. از همین رو اگر نیاز به جابه جایی در حین کار دارید،‌ دریل برقی مناسب شما نمی باشد.

از مزیت های دریل چکشی می توان به قدرت بسیار زیاد و قابل است.فاده برای انواع سطوح که با دریل های معمولی قابل سوراخ شدن نیستند، ‌نام برد. همچنین سرعت چرخش این دریل بالاست. یعنی می توان با اعمال نیرویی مناسب، سطح مورد نظر را سوراخ کرد. در مقابل از معایب این دریل‌،‌ وزن سنگین آن است. که ممکن است. در است.فاده طولانی مدت باعث خستگی، کبودی و یا آسیب دستان شما شود. بنابراین توصیه می کنیم هنگام است.فاده از این دریل، نکات و دستورات ایمنی را رعایت کنید.

یکی دیگر از دریل های موجود در بازار، ‌دریل شارژی ضربه ای است.. این دریل همان دریل پیچ گوشتی شارژی است. که حالت ضربه ای هم دارد. از این دریل برای شُل کردن پیچ و مهره‌ها و سفت کردن پیچ‌ها در سطوح سخت می توان است.فاده کرد. نوع کارکرد این دریل به این صورت است. که از مکانیزم ضربه و چرخش بهره می‌برد. با است.فاده از این دریل می توان تمام پیچ ها را در هر محصولی با هر نوع ماده ای که ساخته می شود، سفت و یا شل کرد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر