فروش دریل کاشی بر در بومهن

tile drill-1
tile drill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


اما مته سنگ تراشی با نوک کاربیدی متداول ترین نوع مته‌ها به هنگام کار بر روی سرامیک و کاشی هستند. آنها در عین حال که کاملا در حفاری سرامیک مفید واقع می‌شوند، اما در مقابل با سفال‌های چینی ناکارآمدند. موادی که سختی آن از سرامیک بیشتر باشد، مثل سفال‌های چینی، بهتر است. با همان مته‌های الماسی حفاری شوند.

هر کسی که قبلاً دریل کاری روی سرامیک و کاشی را تجربه کرده باشد، می‌داند که لعاب سطح باعث می‌شود هنگام شروع کار، ثابت ماندن مته بر روی سطح کار مشکل شود. شما نیاز دارید تا مته به سطح کاشی بچسبد و از آن جدا نشود. برای اینکار یک نوار چسب کاغذی بر روی محل مورد نظر خود بچسبانید و با اندازه‌گیری درست، محلی که می‌خواهید حفاری کنید را بر روی نوار کاغذی با x نشانه گذاری کنید. چنین چیزی به شما کمک خواهد کرد که به هنگام شروع اولیه کار، مته بر روی سطح کاشی نلغزد.

دریل خود را صاف و با زاویه درجه نسبت به سطح کار نگه دارید، مگر آنکه بخواهید قسمت سوراخ شده را کج کنید که برای چنین چیزی باید دست خود را نسبت به زاویه‌ای که می‌خواهید نگه دارید. دریل به هر جهتی تغیر وضعیت دهد، مته نیز به همان سمت می‌رود.



( فروش ) های دیگر