فروش دستکش کار در شرق تهران

Working gloves-1
Working gloves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.


از نقطه نظر کاربردی ، این محصول کاملا شبیه دستکش ظرفشویی آشپزخانه ها می باشد و تفاوت اساسی با هم ندارند. یادآور می شویم که این دستکش بنایی قیمت مناسب تری نسبت به سایر رقبا دارد ولی از نظر کیفی با آنها برابری می کند و پیشنهاد اول ماست.

دستکش کار باید در درجه اول ایمنی لازم برای است.فاده کننده از آن را تامین نماید. در درجه بعدی، سبک بودن و قابلیت مانور دست، امتیاز ویژه ای برای این دستکش ها محسوب می گردد. دوام و ماندگاری بالا، دیگر ویژگی مهم برای انتخاب یک دستکش مناسب است.. در کنار این موارد، برخی ویژگی های تخصصی که با توجه به صنایع مختلف مورد نظر است.، اهمیت دارد. مثلاً در صنایعی که با اسید و مایعات خورنده سر و کار دارند،  نفوذ ناپذیری و مقاومت بالا در برابر خوردگی یک مزیت محسوب می شود. یا برای یک تراشکار، یک دستکش دارای کف مقاوم به بریدگی، و ضخیم، دستکشی مطلوب محسوب می شود.

دستکش کارگری یکی از تجهیزات حرفه ای، جهت ایجاد ایمنی لازم، در محیط کارگاهی برای کارگران است.. بسیاری از افرادی که به کارهای صنعتی، مانند جوشکاری، تراشکاری، برشکاری، نجاری و … اشتغال دارند، همه روزه با مواد صنعتی آسیب زا مواجه می شوند. لذا برای جلوگیری آسیب رسیدن به دست ها، نیاز به یک دستکش کارگری است.اندارد دارند، که از آنها در برابر خطرات محیط کار، محافظت نماید. جهت تولید این دستکش ها، از مواد مختلفی است.فاده می شود. لاتکس، پنبه، کتان، پارچه های نسوز، قطعات فلزی و … برای ساخت این دستکش ها کاربرد دارند. با توجه به تنوع بالای مشاغل صنعتی، و ویژگی های مواد و تجهیزات مورد است.فاده در هر گروه شغلی، دستکش ایمنی کار، به صورت تخصصی تولید می شوند. برخی از آنها ضد برش هستند، برخی در برابر اسید مقاوم اند و برخی ضد برق هستند. در ادامه با انواع این دستکش ها آشنا می شویم.



( فروش ) های دیگر