مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در شهر جدید اندیشه

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


با در نظر گرفتن پارامترها و تجهیزاتی که در بخش قبلی توضیح داده شد، و نیز مد نظر قرار دادن دبی آب شیرین مورد نیاز طی شبانه روز، می توان قیمت دستگاه آب شیرین کن دریایی را محاسبه نمود. به صورت کلی قیمت دستگاه‌های تصفیه آب دریا نسبت به دستگاه‌های معمولی آب شیرین کن بسیار بیشتر است.. این به علت نوع ممبرین ها، جنس بدنه (ضد زنگ و ضد خوردگی در برابر شوری آب)، نوع موتورهای پرفشار و&#; می باشد.

برای انتخاب دستگاه آب شیرین کن مناسب ابتدا با است.فاده از آزمایش آب ، میزان شوری و سختی آب بررسی و محاسبه می شود و سپس اقدام به خریداری دستگاه صنعتی می گردد. با توجه به این که کیفیت آب در مناطق مختلف متفاوت میباشد، بسیار مهم است. که دستگاهی مناسب با شرایط منطقه خود تهیه نمایید.

بسیاری از فعالیتهای انسانی، مانند نوشیدن، کشاورزی، بهداشت، و به ویژه تولید برق،، نیاز به مقدار قابل توجهی از آب دارد.خوشبختانه، در بسیاری از موارد مراکز جمعیت در نزدیکی منابع آب قابل است.فاده قرار می گیرند. این درحالی است. که حدود درصد از سطح زمین و در صد از آبهای کره زمین (شامل ابهای شور) توسط اقیانوس ها پوشش داده میشوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر