تولید و ساخت دستگاه اسپارک در شهر جدید اندیشه

Spark device-1
Spark device-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


اگر یک قرن پیش کسی می‌گفت؛ با جرقه هم می‌توان آهن و فولاد را «تراش» داد، بدون تردید او را به جنون عقلی متهم کرده و یا عقل او را زایل شده تلقی می‌کردیم. بدون تعارف و اغراق گویی، یک قرن پیش به عقل جن و انس هم خطور نمی‌کرد که جرقه الکتریکی می‌تواند ذوب کننده و تراشنده باشد. جرقه الکتریکی به سان یک هنرمند کهنه کار بلکه است.اد چیره دست هنرهای دستی، قادر خواهد بود که نقش و نگاری حیرت آور خلق کند. تحیر به حد اعلاء می‌رسد اگر این تراش با جرقه الکتریکی، دقتی را مدنظر قرار دهد که از میلیمتر هم صدها بار کوچک تر است.! چنین کار شگفت انگیزی با دستگاه اسپارک انجام می‌شود.

به همین دلیل بود که تلاش‌هایی برای مهار و کنترل انرژی جرقه جهت است.فاده از آن در راستای اهدافی مفید نظیر ماشینکاری فلزات صورت گرفت. متخصصین دریافتند که به منظور دستیابی به یک ماشین‌کاری موثر، به جرقه‌هایی کوتاه مدت و با فرکانس بالا نیاز است.. 

در این شیوه از سیم های نازک با متراژ بالا و غالباً از جنس برنج برای برش بهره می‌گیرند. در این روش بدون تماس با قطعه، برشکاری فلزات صورت می‌پذیرد که مقرون به صرفه می‌باشد. این شیوه برای برش فلزات تا قطر سانتیمتر کاربرد بیشتری دارد تا بتوانند از آنها ابزارهایی با مواد سخت بسازند.



( تولید و ساخت ) های دیگر