فروش دستگاه اسپارک در شهر جدید اندیشه

Spark device-1
Spark device-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


صنایع مختلفی هستند که نیاز به کاربرد گسترده ماشین اسپارک دارند. کاربرد متنوع دستگاه اسپارک در ماشین کاری فلزات به خوبی اجرایی می‌شود. با کاهش مدت زمان جرقه و افزایش فرکانس، کنترل بر روی انرژی جرقه افزایش می‌یابد و این کار دامنه کاربرد دستگاه اسپارک را افزایش می‌دهد.

حیرت انگیز خواهد بود اگر تامل کنیم که انسانِ نخستین فقط با بر هم زدن دو سنگ چخماق، جرقه هایی را تولید می‌کرد. آنگاه با قرار دادن خس و خاشاک نرم میان آن دو سنگ به سختی و مرارت، آتشی را بر می‌افروخت تا خود را از سرما، یخ زدگی و مرگ مصون و محفوظ بدارد. اکنون انسان در صنعت اسپارک، کار را به جایی رسانده که جرقه هایی را با حرارتی بین هزار تا هزار درجه سانتیگراد تولید می‌کند. آدمی به مدد این جرقه ها از آهن و پولاد سخت به سهولت و بدون هیچ زحمت و مرارتی، براده برداری می‌کند. به نظر شما، عقل آدمی و قدرت خلاقانه ذهن او، حیرت انگیز نیست؟!

هر جرقه درجه حرارتی بین ۸ تا درجه‌ی سانتیگراد تولید می‌کند. اندازه‌ی چاله‌ای که هر جرقه از قطعه کار برمی‌دارد به میزان انرژی جرقه بستگی دارد که مهمترین عامل موثر روی منبع تامین جریان است.. عمق چاله به وجود آمده از چندین میکرون تا میلیمتر متغیر است..



( فروش ) های دیگر