تولید و ساخت دستگاه اسپارک در شهر ری

Spark device-1
Spark device-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و


این ماشین ها نوع خاصی از دستگاه اسپارک بوده و برای ایجاد سوراخ های بسیار ریز و عمیق در قطعات فلزی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این شیوه در صنایع هوایی کاربرد دارد. سوراخ های روی بلبرینگ ها یا توربین ها و نیز باله هواپیما جهت خنک شدن آن.

با انجام هر بار تخلیه الکتریکی بواسطه حرارتی فوق العاده زیادی که ایجاد شده، ذرات بسیار کوچکی از قطعه کار تبخیر یا ذوب می‌گردد. سیال بودن دی الکتریک سبب زدودن این ذرات از روی قطعه کار خواهد شد. با تنظیم دستگاه، ابزار کار از قطعه کار دور و پس از اندک مدتی دوباره به آن نزدیک می‌شود. نکته جالب ماجرا اینجاست؛ با ذوب، تبخیر و کنده شدن بخش فوق العاده کوچک از قطعه کار، فضایی به اندازه بخش جدا شده، خالی می‌شود. بنابراین اگر قرار باشد، ابزار کار در برگشت به سمت قطعه کار به همان نقطه ای برود که مرتبه های پیشین رفته و در همان جا تخلیه الکتریکی را انجام بدهد، عملاً اتفاقی نمی‌افتد چون آنجا دیگر چیزی نیست. بدین جهت بر اساس یک مکانیزم، اتوماتیک وار فاصله بین ابزار کار و قطعه کار به طور مداوم تصحیح و تنظیم می‌شود.

البته بحث قیمت در این حوزه و یافتن نمونه‌های ارزان‌ قیمت برای بسیاری از خریداران، اهمیت چندانی ندارد. چرا که این افراد به خوبی می‌دانند کیفیت و قابلیت‌های دستگاه، تا چه اندازه در تعیین کیفیت نهایی محصولات آن‌ها موثر است.. همچنین نوع کارکردهای یک دستگاه و موادی که می‌تواند در آن کاربرد داشته باشد؛ نیز در بحث قیمت مهم تلقی می‌شوند. جالب است. بدانید مسئله



( تولید و ساخت ) های دیگر