فروش دستگاه تراش در بومهن

Lathe machine-1
Lathe machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..


علاوه بر اسپیندل و یاطاقان آن ، پیشانی غالباً حاوی قسمتهایی برای تبدیل سرعت موتور به سرعت های مختلف اسپیندل است.. انواع مختلفی از مکانیسم تغییر سرعت به این هدف دست می یابند ، از یک قرقره مخروطی یا قرقره ای پله ، گرفته تا قرقره مخروطی با دنده عقب (که در اصل یک دامنه کم است. ، در اثر خالص مشابه با دو سرعت عقب یک کامیون) ، تا کل قطار دنده شبیه به یک گیربکس اتوماتیک شیفت دستی. بعضی از موتورها دارای کنترل سرعت الکترونیکی از نوع رئوستات هستند که از قرقره های چرخدار یا چرخ دنده ها جلوگیری می کند.

تراش ماشین آلات کنترل دستی معمولا با یک قطار دنده ای با نسبت متغیر برای هدایت پیچ اصلی سرب ارائه می شود. این امر باعث می شود كه قطعات مختلف نخ بریده شود. در بعضی از ماشینهای قدیمی یا لپ تاپ های ارزان قیمت جدیدتر ، قطارهای چرخ دنده با تعویض چرخ دنده ها با تعداد زیادی دندان بر روی یا خاموش شدن شفت ها تغییر می کنند ، در حالی که ماشین های دستی دستی مدرن یا گران تر ، دارای یک جعبه تغییر سریع هستند تا نسبت های متداول را ارائه دهند. عملکرد یک اهرم تراش CNC برای تنظیم نرخ حرکت از رایانه ها و سرویسهای مکانیکی است.فاده می کند.

محور یکی از قطعات دستگاه برش است. که بین اسپیندل و ابزار برشی قرار می‌گیرد. تعداد محورها متغیر است. و هرچه تعداد محور بیشتر باشد، امکان برش‌های پیچیده‌تر مانند برش‌های سه بعدی برای دستگاه فراهم است.. در حال حاضر دستگاههای دو محوره، سه محوره، چهار محوره و پنج محوره محبوبیت بالایی دارند.



( فروش ) های دیگر