تولید و ساخت دستگاه تراش در شرق تهران

Lathe machine-1
Lathe machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای


این دستگاه‌ها در ابعاد بزرگ و برای برش در تعداد بالا طراحی شده‌اند. در این ماشین آلات شرایطی به وجود آمده که می‌توان آنها را در انتهای خط تولید به کار گرفت و قطعات به دست آمده از آنها نیاز به پرداخت ندارد. به همین دلیل می‌توان این قطعات را بلافاصله وارد حوزه بسته‌بندی کرده و به بازار فرستاد. این دستگاه‌ها بسیار گران قیمت هستند و اندازه آنها به شکلی است. که امکان کاربرد آنها در یک کارگاه خانگی وجود ندارد.

برای اینکه در وقت صرفه جوئی شده و از محاسبه جلوگیری گردد. در اکثر کارخانجات عدد دور ماشین را از روی دیاگرام تعیین می‌کنند معمولاً تابلوهایی روی بیشتر ماشین‌های تراش نصب شده‌است که به سادگی تعداد دور ماشین را برای قطرهای مختلف کار نشان می‌دهد.

. خیاط خیاطی: دم خاردار نوعی ریخته گری متحرک است. که در روبروی تختخواب واقع در روبروی قسمت اصلی سر است.. دمپایی می تواند در امتداد تختخواب حرکت کند تا طول های مختلف قطعه کار بین مراکز را در خود جای دهد. گیره دم دستی برای قفل کردن دنده در هر موقعیت دلخواه فراهم شده است.. دوک نخ دم دستی دارای یک مخروط داخلی برای نگه داشتن مرکز مرده و ابزارهای سایه بان مخروطی مانند reamers و دریل است..



( تولید و ساخت ) های دیگر