خدمات و سرویس دستگاه تراش در شرق تهران

Lathe machine-1
Lathe machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:


هنگامی که یک قطعه کار با یک محور چرخشی خاص نصب شده است. ، کار می کند ، سپس با یک محور چرخشی دوباره بازگو می شود ، به این حالت "چرخش غیر عادی" یا "چرخش چند محور" گفته می شود. نتیجه این که بخش های مختلف متقاطع قطعه کار بصورت چرخشی متقارن هستند ، اما قطعه کار به طور کلی از لحاظ چرخشی متقارن نیست. این تکنیک برای میل بادامک ، انواع مختلفی از پاهای صندلی است.فاده می شود.

کاهش اصطکاک منجر به افزایش کیفیت سطح، راندمان تراشکاری و عمر ابزار می شود، با این حال افزایش زاویه آزاد منجر به کاهش زاویه گوه می شود که خود عاملی در کاهش عمر ابزار است.، همچنین با کم شدن طول لبه ی موثر ساییدگی ابزار افزایش  و از کیفیت سطح کاسته میشود.

اسپیندل یک قطعه خاص بین موتور و محور دستگاه است.. اسپیندل وظیفه جهت دهی به موتور و سرعت دادن به حرکت محورها را بر عهده دارد تا تکنسین بتواند راحت‌تر سرعت حرکت دستگاه را کنترل کند. برای کسانی که در حوزه‌های متنوع کار می‌کنند، اسپیندل ابزاری است. که به کمک آن می‌توانند سرعت دستگاه را تغییر و تنظیم کنند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر