تولید و ساخت دستگاه تراش در شهر جدید اندیشه

Lathe machine-1
Lathe machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


این دستگاه به عنوان محبوب‌ترین گزینه برای کار بر روی قطعات سنگین و قطعات بزرگ است.. حرکت دادن این قطعات به شکل افقی بسیار سخت است. و به همین دلیل معمولاً به صورت ثابت به کار برده می‌شوند. روند کار دستگاه‌های داخل تراشه عمودی به این صورت است. که قطعه بر روی میز قرار داده می‌شود و ابزار برشی در یک حرکت رفت و برگشت عمودی فرایند برش را انجام می‌دهد. با توجه به نیاز ما، حرکت دستگاه ممکن است. در امتداد عمود بر محور چرخش قطعه کار یا به موازات آن انجام گیرد، اما در نهایت طرح کلی کار تا به شکل ابزار برشی و قلم برش است..

فروشگاه پارتینه بزرگ‌ترین مرجع فروش اینترنتی قطعات صنعتی کشور، با گستره‌ای از کالاهای متنوع در حوزه های برق و مکانیک برای دانشجویان و مهندسین و صنعت کاران و دانشگاه ها و کارگاه ها و کارخانه ها، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین کیفیت کالا» سه اصل مهم است. که پارتینه همواره سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.. گستره‌ای به وسعت کل صنعت شامل برق و الکترونیک، ماشین سازی و اتوماسیون، رباتیک و آزمایشگاه ها، پرینتر های سه بعدی، دستگاه های ماشینکاری و تمام صنعت مهندسی برق و مکانیک کشور

میز ابزاری است. که وظیفه نگهداری قطعه کار را بر عهده دارد و ممکن است. به صورت متحرک یا ثابت باشد. این میزها با توجه به نوع دستگاه متغیر هستند و حتی اندازه آنها هم  تابع تعداد محورها و اندازه محورها است.. در دستگاه‌های سی ان سی دو نوع میز لانه زنبوری و میز شمشیری رواج بیشتری دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر