خدمات و سرویس دستگاه تراش در چهاردانگه

Lathe machine-1
Lathe machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


میز ابزاری است. که وظیفه نگهداری قطعه کار را بر عهده دارد و ممکن است. به صورت متحرک یا ثابت باشد. این میزها با توجه به نوع دستگاه متغیر هستند و حتی اندازه آنها هم  تابع تعداد محورها و اندازه محورها است.. در دستگاه‌های سی ان سی دو نوع میز لانه زنبوری و میز شمشیری رواج بیشتری دارد.

اسپیندل یک قطعه خاص بین موتور و محور دستگاه است.. اسپیندل وظیفه جهت دهی به موتور و سرعت دادن به حرکت محورها را بر عهده دارد تا تکنسین بتواند راحت‌تر سرعت حرکت دستگاه را کنترل کند. برای کسانی که در حوزه‌های متنوع کار می‌کنند، اسپیندل ابزاری است. که به کمک آن می‌توانند سرعت دستگاه را تغییر و تنظیم کنند.

با این حال شما می‌توانید به جلد کتاب ASM مراجعه کنید (با عنوان Machining) و تا به مطالب مشابه و بسیاری از جداول ماشین‌کاری دسترسی داشته باشید، ضمن این‌که در همان کتاب می‌توانید به فهرست بلندبالایی از مقالات و کتاب‌های مرتبط دسترسی داشته باشید که به شما در انجام تحقیق‌تان کمک می‌کند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر