فروش دستگاه خانکشی در شهر جدید اندیشه

Khankshi device-1
Khankshi device-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


انتخاب بین ماشین قائم و افقی در درجه اول تابع طول مسیر و مساحت موجود در کارگاه است. به خاطر محدودیت‌های ارتفاع طول مسیر ماشین های قائم به ندرت از ۸ سانتی متر تجاوز می‌کند تقریباً هر اندازه مسیر بر روی ماشین های افقی امکان پذیر است.، ولی نیاز به سطح وسیع دارد متداول ترین خان کش ماشین خان کش قائم کشیدنیست.

که برای خانکشی داخلی لازم است. ابتدا قطعه کار تا قطر لازم صورت شود سپس سوزن خان کشی را به وسیله سنگ‌های سمباده که از کریستال‌های متعددی که به نام ذرات یا دانه نامیده می شود و دارای اندازه های معینی بوده از اکسید آلومینیوم که مقداری ناخالصی در آنها وجود دارد تیز می شود زمانی که سوزن خان کشی در داخل قطعه کار پیش می‌رود عمل براده برداری شروع شده و هر دندانه ای که عبور می‌کند در حرکت و عبور خود عمل براده برداری را انجام می‌دهد.

خان کشی برای مواردی که سطوح مستقیم یا منحنی و یا اشکال مخصوص لازم است. به کار می‌رود یکی از بیشترین موارد است.فاده از این فرآیند در تولید انبوه صنایع اتومبیل است. به طوری که سطوح پرداخت شده هستند کارترها، سرسیلندرها، میله‌ها، چرخ‌دنده‌ها، قطعات انتقال قدرت و بسیاری از قطعات دیگر به این طریق ماشینکاری می‌شوند.



( فروش ) های دیگر