تولید و ساخت دستگاه خردکننده تک محور سنگين در شرق تهران

Heavy single axis crushing machine-1
Heavy single axis crushing machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 


با راه‌اندازی خط بازیافت مکانیکی ، انواع محصولات لاستیکی از جمله چمن مصنوعی و کفپوش لاستیکی برای است.فاده در مبلمان شهری ، قیر پلیمری قابل تولید و تولید است.. ترکیبات لاستیکی به طور گسترده در زمینهای ورزشی چند منظوره برای ایجاد خاصیت جذب زمینهای ورزشی تحت فشار است.فاده می شود. خواص اصطکاک زیاد دو مربع ترکیبی از گرانول های لاستیکی با چسب های پلی اورتان است.. تمریناتی مانند فوتبال و هاکی که بازیکنان را مجبور به زدن زمین می کنند نیاز به سطح نرم دارند که با انداختن لایه بمب افکن در زیر سطح بازی می توان به آنها دست یافت. از پودر لاستیک در تولید قیر پلیمری برای تولید نوع بهینه آسفالت است.فاده می شود که علاوه بر کاهش است.فاده از قیر معمولی ، باعث افزایش عمر و کیفیت آسفالت می شود. از طرف دیگر می توان از مخلوطی از گرانول و آسفالت برای بهتر شدن جاده است.فاده کرد. این امر باعث دوام بیشتر ، اصطکاک بهتر و صدای کمتری می شود.

مکانیزم این سنگ شکن اچ اس ، با ضربات مکرر چکش و برخورد ذرات باهم و برخورد با دیواره ی محفظه انجام می پذیرد. سنگ شکن چکشی در خطوط مختلف خردایش، کارایی متفاوتی دارد و نمی توان یک دستور عمل کلی در رابطه با کارکرد این نوع سنگ شکن ارایه کرد. اما معمولا بعد از سنگ شکن فکی، جهت خردايش انواع سنگ ها و  كاني هاي معدنی ( تالك، کربنات كلسيم، فلدسپار، بنتونیت و &#;. ) است.فاده می شود. تعداد چکش نصب شده برای خط خردایش های مختلف متفاوت است. و به نوع کانی معدنی و ظرفیت مورد انتظار دستگاه بستگی دارد.

سنگ ها بعد از وارد شدن به داخل قاب، به روتور و چکش های نصب شده بر روی آن برخورد می کند؛ چکش با ضربه زدن به سنگ، آن را خرد کرده و به طرف صفحه ثابت (سندان) پرتاب می کند و با برخورد سنگ به صفحات ثابت، به قطعات کوچک تقسیم می شوند و از فضای بین روتور و صفحه ثابت خارج می شوند. سنگ هایی که هنوز خرد نشده اند، با برخورد به سندان، دوباره به سمت روتور و چکش های موجود در آن بر می گردد؛ این عمل انقدر تکرار می شود تا سنگ ها خرد شده و به اندازه دلخواه تبدیل شود. بسته به اندازه خرد شدن سنگ، فاصله بین روتور و سندان قابل تنظیم است.. بر اساس نیاز، اندازه سنگ های خرد شده خروجی در سنگ شکن های چکشی می تواند بین تا میلی متر باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر