تولید و ساخت دستگاه خردکننده تک محور سنگين در شهر جدید اندیشه

Heavy single axis crushing machine-1
Heavy single axis crushing machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


هرجا که نیاز به تفکیک و جداسازی مواد است. از دستگاهی به نام سرند است.فاده می شود، که در صنعت خردایش یکی از دستگاه های پرکاربرد محسوب می شود. اساس کار یک سرند ساده به این صورت است. که یک یا چند صفحه توری به صورت شیب دار بر روی قاب نصب می شوند. قاب بر روی فنرها قرار می گیرند.

این دستگاه از نوع سنگ شكن هاي ضربه اي بوده و هم به عنوان سنگ شکن های اولیه و هم ثانویه درخطوط فراوری و خردایش مواد معدنی است.فاده می شوند. پروسه خردایش در این نوع از سنگ شکن ها با دوران چکش های موجود در دستگاه و چرخش آن ها و کوبیدن و روتور روی سندان انجام می پذیرد.

علاوه بر کاهش حجم زباله ، خرد کردن باعث کاهش تراکم آنها نیز می شود. این یکنواختی زباله های خرد شده را افزایش می دهد و به راحتی در کوره ذوب می شود. اما اگر ضایعات بدون خرد شدن وارد کوره شوند ممکن است. به دلیل تیز بودن و پیروزی به سطح داخلی کوره آسیب وارد کنند.



( تولید و ساخت ) های دیگر