خدمات و سرویس دستگاه خردکننده تک محور سنگين در شهر جدید اندیشه

Heavy single axis crushing machine-1
Heavy single axis crushing machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


مطابق شکل زیر، ظاهر همه مدل های سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) شبیه هم است. و مطابق شکل زیر است.. گروه آرکو صنعت به واسطه ارتباط گسترده خود با صنعت کاران، برای اولین بار اقدام به راه اندازی سامانه خرید و فروش تجهیزات معدنی دست دوم به ویژه انواع مختلف سنگ شکن های فکی کارکرده، کوبیت دست دوم ، سنگ شکن چکشی دست دوم و

بعد از آن، انواع مدل های مختلف دستگاه سنگ شکن کارکرده و صفر اچ اس که در ایران موجود است.، آورده شده است. و ظرفیت کاری هرکدام بیان شده است.. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید و فروش و همچنین تعمیر و تامین قطعات با آرکو صنعت تماس بگیرید.

علاوه بر کاهش حجم زباله ، خرد کردن باعث کاهش تراکم آنها نیز می شود. این یکنواختی زباله های خرد شده را افزایش می دهد و به راحتی در کوره ذوب می شود. اما اگر ضایعات بدون خرد شدن وارد کوره شوند ممکن است. به دلیل تیز بودن و پیروزی به سطح داخلی کوره آسیب وارد کنند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر