خدمات و سرویس دستگاه خردکننده تک محور سنگين در شهر ری

Heavy single axis crushing machine-1
Heavy single axis crushing machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


سرند ها در حدود نوع مختلف ساخته می شود که در میان آن ها انواع مخصوص کار سنگین جهت دسته بندی نمودن مواد معدنی در سایز بزرگ به کار گرفته می شود و انواع سایز کوچک و متوسط آن جهت دسته بندی کار سبک مواد معدنی ساخته می شود. شرکت آرکو صنعت انواع سرند سنگ شکن به همراه توری را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

سرعت چرخش روتور گرچه نقش حیاتی را در سنگ شکن چکشی بازی می کند، اما عامل محدود کننده ظرفیت کاری آن نیز است.. بنابراین در هر دستگاه معین، تعداد ردیف چکش های مورد است.فاده بر ظرفیت تأثیر می گذارد. یا این حساب، برای هر ترکیبی از سرعت روتور، اندازه سنگ های ورودی و تعداد ردیف چکش ها، ظریف دستگاه سنگ شکن چکشی همواره متغییر است..

روتور چرخشی سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) انرژی خود را از الکترو موتور یا موتورهای احترای داخلی می گیرد؛ این انتقال توان به صورت مستقیم ( چرخدنده ) یا توسط پولی و تسمه مسطح یا V شکل اتفاق می افتد. روش انتقال توان با پولی و تسمه، یک مزیت بزرگ نسبت به انتقال توان مستقیم دارند؛ است.فاده از تسمه باعث دستیابی به تنظیمات سرعت مختلف میشود و باعث بهبود عملکرد در شرایط های مختلف می شود. دور سنگ شکن بسته به جنس و نوع و ابعاد سنگ متغیر است. و با تغییر اندازه پولی ها این امر امکانپذیر است.. علاوه بر این است.فاده از تسمه برای انتقال قدرت باعث می شود که اگر در حین کار دستگاه سنگ شکن، قطعه ای از آن (به عنوان مثال چکش) دچار شکستگی شد، تسمه از انتقال قدرت بیشتر جلوگیری کرده و مانع صدمات بیشتر به قسمت های مختلف دستگاه سنگ شکن می شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر