تولید و ساخت دستگاه خردکننده دو محور در شهر جدید اندیشه

Two-axis shredder-1
Two-axis shredder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


دستگاه چیپر بنزینی در باغ ها و فضاهای سبز به کار می رود. از مزایای چوب خرد کن باغی بنزینی می توان به راندمان بالا، هزینه نگهداری پایین، کیفیت بالا اشاره کرد. در این مدل قدرت موتور بین تا اسب بخار بوده و بیشترین مقدار قطر ورودی تا سانتیمتر می باشد. تیغه های به کار رفته در دستگاه چوب خرد کن بنزینی از جنس فولاد است. که با آبکاری تیغه های فولاد باعث افزایش عمر آن ها شده اند. این تیغه ها دارای انعطاف پذیری بوده و در برخورد با اجسام سخت کمترین آسیب را می بیند.

مکانیزم این سنگ شکن اچ اس ، با ضربات مکرر چکش و برخورد ذرات باهم و برخورد با دیواره ی محفظه انجام می پذیرد. سنگ شکن چکشی در خطوط مختلف خردایش، کارایی متفاوتی دارد و نمی توان یک دستور عمل کلی در رابطه با کارکرد این نوع سنگ شکن ارایه کرد. اما معمولا بعد از سنگ شکن فکی، جهت خردايش انواع سنگ ها و  كاني هاي معدنی ( تالك، کربنات كلسيم، فلدسپار، بنتونیت و &#;. ) است.فاده می شود. تعداد چکش نصب شده برای خط خردایش های مختلف متفاوت است. و به نوع کانی معدنی و ظرفیت مورد انتظار دستگاه بستگی دارد.

اولین نکته ای که پیش از اقدام به خرید دستگاه چوب خردکن بایستی بدان توجه داشت حداکثر قطر چوب و سرشاخه هایی که بایستی خرد شوند، می باشد. توصیه می شود در صورتی که اغلب سرشاخه ها قطر کمتر از سانتیمتر دارند مدل های باغی تا قطر سانتیمتر نظیر TP را خریداری بفرمایید. همین طور اگر قطر بیشتر سرشاخه ها در محدوده زیر سانتیمتر قرار دارد چوب خردکن TP را تهیه کنید. بدیهی است. چوب خردکن های مناسب برای چوب و سرشاخه های قطورتر قیمت بالاتری دارند به همین دلیل در صورتی که مقدار ناچیزی از سرشاخه ها دارای قطر بالاتری از بقیه بودن و برای خرد کردن از یک چوب خردکن خاص است.فاده کرد، بهتر است. انتخاب دستگاه بر اساس قطر انجام نشود و از مقدار کم سرشاخه قطور در انتخاب چوب خردکن صرف نظر کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر