فروش دستگاه خردکننده دو محور در شهر جدید اندیشه

Two-axis shredder-1
Two-axis shredder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.


اغلب دستگاه های چوب خردکن، بسته به نیاز کاربر قابل ارائه به دو حالت ثابت و یا چرخدار هستند. چوب خردکن های چرخدار برای حرکت توسط انسان مناسب است. و با قابلیت کشیده شدن و جابجایی توسط تراکتور و سایر ماشین آلات طراحی شده اند. البته برخی از مدل های تراکتوری که قابلیت سوار شدن به سیستم اتصال سه نقطه را دارند بدون نیاز به چرخ توسط تراکتور به راحتی جابجا می شوند.

این نوع آسیاب مجهز به سنگ شکن چنگال است. که پس از تیز کردن نیازی به تنظیم فاصله بین سنگ شکن ثابت و یک حرکت متحرک ندارد. سرعت چرخش کم و همچنین زاویه دقیق سنگ شکن متحرک از پایداری آسیاب اطمینان می یابد ، که از سنگ شکن از خارج محافظت می کند و از نشت جلوگیری می کند. البته لازم به ذکر است. که صدای فرز بسیار کم به دلیل سرعت چرخش ، نیاز عایق صدا را در این مدل جدی می کند. ویژگی های دیگر:

سنگ شکن های اچ اس ( hs ) یکی از اصلی ترین ماشین آلات و تجهیزات معدنی محسوب می شود. مهمترین قسمت در اين سنگ شكن، چکش ها هستند که برای خرد و آسیاب کردن چرخش تیغه ها نیاز است.. سنگ شکن چکشی بر اساس نیروی محرکه و سازو کار و سایز خروجی آنها دسته بندی می شوند. خروجی آنها بین تا میلی متر متغیر است.. سنگ شکن چکشی یا اچ اس در صنایعی همچون: سیمان، ذغال سنگ،کاشی و سرامیک و خردایش انواع سنگ های معدنی و غیره کاربرد دارد. همچنین سنگ شکن های چکشی (



( فروش ) های دیگر