خدمات و سرویس دستگاه خردکننده دو محور در پردیس

Two-axis shredder-1
Two-axis shredder-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.


از مزیت های دستگاه سرشاخه خرد کن فامکو است.فاده از قطعات با کیفیت در طراحی آن می باشد که باعث افزایش عمر کاری دستگاه می شود. اصلی ترین قسمت در دستگاه چیپر، تیغه آن است. که با توجه به کار در شرایط سخت و ضربه ای، باید است.حکام بالایی در مقابل شکسته شدن داشته باشد. تیغه های نصب شده در چوب خردکن فامکو با توجه به شرایط و خواص بیوفیزیکی و مکانیکی انواع چوب ها، مورد تست و آزمایش قرار می گیرند. تیغه های چوب خردکن برای جلوگیری از سایش و خم شدن، سطح سخت و برای جلوگیری از شکستن مغزی نرم دارند. داشتن این دو ویژگی، یعنی سختی سطحی و نرمی مغز تیغه باعث است.حکام آن در برابر سایش، خمش و شکستگی گردیده است.. برای کاهش هزینه تعمیر و نگهداری چوب خردکن از تیغه های دو لبه است.فاده می شود تا در زمان کند شدن امکان است.فاده از لبه دیگر آن فراهم باشد. این هیزم شکن ها با توجه به نیاز مشتری، با منابع توان مختلف، از جمله موتور های بنزینی، دیزلی، برقی و اتصال به محور تواندهی تراکتور قابل عرضه می باشند. در صورت وجود میخ در چوب یا خیس بودن و روغنی بودن چوب ها، چیپس کن چوب کارآیی ندارد.

در دنیای صنعتی امروزی ، سیستم های تولید گازهای توزین قادر به است.خراج و است.خراج سوخت از لاستیک های پلاستیکی و قراضه هستند. این شرکت با توسعه این روش و در شرایط بدون اکسیژن ، قادر به تجزیه مواد آلی موجود در لجن نفت ، خاک های آلوده به نفت ، انواع مواد لاستیکی و پلاستیکی و غیره با اعمال درجه حرارت های مختلف ، هیدروکربن ها به گاز و یخچال می باشد. . این ماده در سوخت های مختلف موجود است..

دستگاه چیپر یا همان چوب خرد کن است.، این دستگاه برای خرد کردن باقی مانده چوب و ساقه های هرس شده گیاهان و درختان کاربرد دارد. در باغات و مزارع یا کارخانه جات صنعتی مورد است.فاده قرار می گیرد. در انواع و سایزهای مختلف طراحی و تولید شده است.. از خروجی این مواد در صنایع مختلف می توان است.فاده کرد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر