خدمات و سرویس دستگاه دياموند عمودي شيشه در شرق تهران

Vertical glass diamond machine-1
Vertical glass diamond machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.


دستگاه های دیاموند لبه شیشه انواع گوناگونی دارند. بسته به نوع شیشه و کاربرد آن دستگاه های مختلفی ساخته شده است. که کاربرد خاص خود را دارد. در ادامه انواع برش و دیاموند را با هم مرور می کنیم. تراش انگشتی، تراش ابرویی، تراش سه پله، تراش دو پله، ایجاد پخ، تراش درجه، دیاموند، تتخت براق و... انواع تراش هایی هستند که بر روی شیشه ها توسط دستگاه های مختلف داده می شود. به طور کلی سه نوع

دیاموند شیشه دستگاهی است. که از آن برای برش شیشه و صاف کردن گوشه های آن است.فاده می شود. شیشه از متریال هایی است. که در زندگی ما بسیار پر کاربرد شده است.. تا کنون انواع شیشه در رنگ ها، فرم ها و شکل های متنوع ساخته شده اند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

این خط از شرکت ENKONG چین خریداری شده و قابلیت سنگ زنی هر چهار طرف شیشه را با کیفیت بسیار بالا داراست و سنگ زنی به صورت تخت می باشد. دراین خط پس از وارد کردن ابعاد شیشه مورد نظر در برنامه دستگاه توسط اپراتور ، دستگاه خود را به طور اتوماتیک برای ابعاد داده شده تنظیم می کند و شیشه بدون نیاز به نیروی انسانی مسیر خود را تا انتهای خط ادامه می دهد. ماکزیمم ابعاد سنگ زنی در این دستگاه * میلیمتر می باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر